Felsőfokú ponyvafilozófia

Bumeráng

Bumeráng

Szíriuszi magyarok, egyesüljetek!

2017. augusztus 29. - A te embered

A nemzeti öntudatnak rengeteg stációja van, amiknek egy része olyan elemekkel, mint az egyszerű hazaszeretet, a patriotizmus vagy a visszafogott nacionalizmus még a piros határon belül esnek, ugyanakkor az évtizedek óta hajszolt szíriuszi magyarság és különböző ostobaságok már aligha mondhatók normálisnak. Persze egy olyan országban, ahol a felsőbbrendűségnél sokan nem éreznek édesebb ízt, bizony megtörténhet olyan, hogy Táncsics-díjat kap ezeknek a gondolatoknak a terjesztője, a nép pedig követeli vissza a képernyőre.

Szaniszló Ferenc műsorában, a Világpanorámában tényleg minden benne volt, amivel az Echo TV jobbos közönségét meg lehetett szólítani. A műsor megszűnését elképesztő felháborodás övezte, facebook csoportok alakultak a mester visszatérésére, vagyis igazi közügy lett abból, hogy "közös megegyezéssel" távozott egy csatornától egy olyan ember, aki szerint 2115-ben a világűrből jövő lények a magyarokkal fogják először felvenni a kapcsolatot.

A Világpanoráma sikeressége abban állt, hogy két célközönsége volt: az egyik célközönség a Fideszes vagy Jobbikos nagypapák, nagymamák voltak, akik még nem hittek a szíriuszi magyarság történetében, de a mindennapi zsidózás/cigányozás miatt azért odakapcsoltak. A másik csoportnak azonban holmi egyszerű zsidó háttérhatalom feltárása nem volt elég.

Gyíkembereket akartak, magyarokkal kapcsolatba lévő ufókat, fentről jövő üzeneteket, és lám: megkapták. Kiszolgálták őket. Mindez apróbetűs lábjegyzet lenne valahol, ha mondjuk a YouTubeon egy önjelölt műsorvezető mondogatná a mantráit, ám ezzel szemben pont hogy azon a csatornán mutogatták ezt a nagyon magas minőségen futtatott szellemi táplálékot, ami úgy szippantja be a naiv embereket, mint a porszívó a legódarabokat.

Egy hiábavaló illúzióba ringatás, ha kívülről várjuk a segítséget egy külső földönkívüli fajtól!

Mindenkinek magának kell egyénileg felébrednie és csatlakoznia a MAG(j)án át a Forráshoz.

 

Befelé kell kutatni! 

A belső magból megnyílik a tér!

A kvantum fizika, kvantum elméletek erről szólnak.

Az irány jó, csak nem szabadna itt megállni! 

Ezt a tudást oda kellene adni,

mind a 7 milliárd embernek itt a Földön.

Mondja ezt az egyik honlap, ami olyan kemény okfejtést ad a buta, tudatlan népségnek, hogy abba belekötni se lehet. És ez tényleg így van. Olyan kifejezéseket, szavakat használnak mágusaink, hogy azt egy érettségivel, netalán diplomával rendelkező ember nem fogja megérteni. Ha nincs meg a szikra, ami elvezet téged a valóságoz, akkor sosem fogod igazán tisztán látni az igazságot. 

cc2.gif

Kép: Paranormal.hu

 

Az a cél, hogy mindkét Univerzum egy időben meg tudja nyitni párhuzamosan a Vortexet és egyesüljenek.

 

A másik párhuzamos Univerzum már alkalmas erre, mind tudatilag, mind technológiailag.

 

Talán, a Földünkön is ismert Anasztázia tanításaihoz lehetne hasonlítani a szintjüket.

 

Ez a szint (Anasztázia), a másik Univerzum áthangolódása ide, mely náluk már 100 évvel ezelőtt zajlott.

Forrás: emf-kryon.blogspot.hu

Vortex? Anasztázia? Teljesen érthető, hogy nekem, egy olyan embernek, akinek fogalma sincs sem a Vortexről, sem Anasztáziáról, nincs jogom arra, hogy kritizáljam ezt a tézist. Pedig ettől függetlenül a vak is látja enne az értelmetlenségét, de hát Vortex... Amíg nem ismered Vortexet meg Anasztáziát, addig nem pofázhatsz, hiszen nem tudsz te semmit.

Sok emberrel beszélgettem már szélsőbalostól szélsőjobbosig, igazán radikálisokkal is, akiknek nézeteit ezer év alatt sem lehetne megváltoztatni, de azt garantálom neked, hogy egy szíriuszi magyarság mesében hívő bloggerben egyszerűen bele van építve a hülyeség. Egyszerűen immunis a valóságra, pedig pont én szoktam mondani, hogy igenis mindenkivel érdemes és fontos dolog leülni egy asztalhoz vitatkozni. Velük nem.

De ez csak az egyik ok: a másik, hogy ezerféleképp leérvelnének, és ez nem vicc. Mivel saját maguk kreálják ezeket az "alternatív valóságokat", nyilvánvaló, hogy hazai pályán vannak. Mintha te egyedül kitalálnál egy nyelvet, majd megkérnél valakit, hogy beszéljetek így. Mindketten hülyeségeket fogtok mondani, de a sajátodat valósnak fogod hinni.

cc.png

Kép: partusjezus.blogspot.hu

Ráadásul simán felhozhatják Erich von Däniken, Zecharia Sithcin vagy Graham Hancock példáját, akik a külföld szaniszlói, tehát bizonyos körökben egy megbecsült, komoly szakemberek képét keltik, miközben a világ normálisabbik része hiába mondja, hogy pénzéhes kóklerek, akik megszámlálhatatlan könyvet és haknit tudnak úgy eladni, hogy nem létező dolgokról pofáznak.

Erich von Däniken szerint egy idegen civilizáció befolyásolta az emberi történelem alakulását, ez a Paleoasztronautika elmélete. Hogy mennyire népszerű az áltudományos okoskodás? Däniken könyveit 32 nyelvre fordították le és 63 millió eladott példányt számlálhat pályafutása során. 

Amíg az egyszerű emberek körében vágyvezérelt gondolkodásról van szó, tehát azért vesznek ilyen könyveket és azért járnak áltudományos előadásokra, mert hisznek benne, addig ezeknek a könyveknek az írói és előadásoknak az előadói sokkal inkább már a dollárjeleket látják, sem mint a sok kis ufót, amint építik a piramisokat a nagy melegben.

Én nem tudom, Däniken vagy Sithcin vagy Hancock mennyire hisz abba, amit mond. Azt viszont tudom, hogy nagyon jól fizető biznisz ez a világ, ahol ha kellően jó a kiállásod, határozott vagy és meglepő (azaz hülye) dolgokat tudsz mondasz, akkor lehet keresnivalód a megkeseredett, naiv emberek életében, akik nem bírják elfogadni az életünk "egyszerűségét".

Rengeteget viccelődünk ezzel a témával, de végtére is egy pokoli szomorú helyzetről van szó, ahol tudatlan, naiv embereket vernek át és olyan kóklereket gazdagítanak meg, akik egy jobb világban egy McDonalds takarítói állására is alkalmatlanok lennének. De ezzel szemben a realitás az, hogy szeretünk jó kiállású embereket a magasba emelni, akik aztán onthatják magukból az ufókat, a gyíkembereket meg a mindenhol összeesküvő háttérhatalmi zsidókat. Sajnálatos ez, nem vicces.

2017. 08. 29.

A bejegyzés trackback címe:

https://bumerang19.blog.hu/api/trackback/id/tr1312783326

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.08.29. 11:02:18

Az egész világon léteznek emberek, akik az áltudományok hívei. Ahogy az összesküvéselméletetknek is. Mi ezzel a gondod?

Netuddki. 2017.08.29. 11:03:40

"netalán diplomával rendelkező ember nem fogja megérteni"

Hogyne értené! Halandzsának hívjuk az ilyet.

Ballib cenzúrázók réme 25 2017.08.29. 11:10:47

Mért viccesebb ez, mint a Mózes féle maszlag, avagy a zsidók kiválasztottsága ?

Mindenki aban hisz amiben akar.

Vagy a zsidókon is röhögsz, meg a meséiken, ami alapján felsőbb rendűnek hiszik magukat ?

BiG74 Bodri 2017.08.29. 11:35:53

@Ballib cenzúrázók réme 25:
Igen, jókat mosolygok, mind a keresztény-zsidó, mind a többi meséin, és azokon akik a hitüket így élik meg, ilyen külsőségeken, idegenek agymenésein keresztül.

ogli dzsí 2017.08.29. 11:51:09

Az emberi pszichológia alaptörrvénye ez.

Ha felsőbbrendünek hiszed magad, akkor azzá is válsz. Az elit gyerekeket mindenhol felsőbbrendünek nevelik, uralkodásra nevelik. Teljesen mindegy h egy istencsászárságról vagy egy demokráciáról van -e szó.

Ha elhiszed hogy felsőbbrendü vagy akkor az leszel, ha nem hiszed el akkor nem leszel az, ennyi az egész.

s 2017.08.29. 11:54:27

"Amíg az egyszerű emberek körében vágyvezérelt gondolkodásról van szó, tehát azért vesznek ilyen könyveket és azért járnak áltudományos előadásokra, mert hisznek benne, addig ezeknek a könyveknek az írói és előadásoknak az előadói sokkal inkább már a dollárjeleket látják, sem mint a sok kis ufót, amint építik a piramisokat a nagy melegben."

Nem vagyok erről teljesen meggyőződve. Szerintem ezeknek a könyveknek a szerzői maguk is elhiszik, amit állítanak. Nem lehetne egyébként olyan sok szempontra kiterjedő, viszonylag összefüggő feltevés rendszerrel a közönség elé vonulni, ha hiányozna a darabokat szerves egységbe kötő elméleti váz.

Mondanám, hogy a szelekció kiselejtezi a téveszméket, de sajnos ez nem igaz. Társadalomban élünk, senki nem lehet annyira hülye, hogy a végén ne adjon neki valaki egy bögre kakaót és egy szelet kenyeret. Tehát szó sincs arról, hogy aki ostoba, az éhen fog veszni. Sőt, a mellékelt ábra szerint viszonylag jól élhet a nála is hülyébbek pénzéből. Az igazán jó üzletek azonban el fogják kerülni ezeket a figurákat. Mert a nagy pénzek tulajdonosai nem fognak arra költeni, hogy az álomgőzös elméleteikbe akár csak egy nyomorult dollárt is fektessenek.
A nyilvánvaló baromságok mellett sokkal veszélyesebbnek tartom az internet sötét bugyraiban egyre gyakrabban felbukkanó álokoskodásokat. A lúgosítás, léböjtkúra, zsírégetés, méregtelenítés, oltás ellenesség és társairól volna szó. A tudatlan ostoba tömegek ezeket beszopják, és amennyire hülyék, pár hét alatt végeznek is magukkal. Az internet túlnyomó része egy halom szemét, abból kifolyólag, hogy mindenki felhányja oda a senki által nem ellenőrzött áltudományos baromságait, a műveletlen tömegek pedig képtelenek arra, hogy egy állítás igaz vagy hamis voltáról bármi módon meggyőződjenek, mert hiányzik belőlük a kritikai szemlélet.

1ghost 2017.08.29. 11:59:46

@ogli dzsí:

Idióta orbántroll! Akkora baromságot írtál, hogy már délelőtt megkapod a nap hülyéje címet.

s 2017.08.29. 12:13:03

@1ghost: Pedig van igazság abban, amit mond. Philip Zimbardo kísérletileg is alátámasztotta ezt - az egyébként mindennapokban megfigyelt és igaznak vélt - feltételezést.

ogli dzsí 2017.08.29. 12:36:03

@1ghost: ott van mindjárt ez a Cukorhegy.

A Bibliában az áll hogy a világ vége akkor jön el amikor újra eljön a zsidók királya és ő fogja vezetni a népeket.

Erre a zindex azzal oltja az olvasóit ma hogy Cukorhegy már nem c sak a világ leggazdagabb embere akar lenni hanem amerikai elnök is.

Eddig azért odáig még nem fajult az amerikai multikulti hogy zsidót válasszanak elnöknek, de dolgoznak rajta. Leet hogy a választók többsége már nem fehér keresztény, szóval ki tudja, lehet hogy ő lesz krisztus 2. reinkarnációja.

Zorg Emanuel Jean Baptiste 2017.08.29. 13:32:20

Hol van ez ahhoz, mikor úgynevezett csoda doktorok, beteg, (esetleg halálos beteg) embereket tévesztenek meg, (szigorúan üzleti céllal) legálisan, társadalmilag elfogadottan??

Bobby Newmark 2017.08.29. 13:32:50

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző: Mert miért is? Tökugyanaz a kettő, mindkettő -meg a tudomány is- a világra ad magyarázatokat, csak a vallás meg az áltudományok helytelent.

maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.08.29. 13:43:21

@Bobby Newmark:

A vallás a szellem tudománya.

A tudomány az anyagé. Az áltudomány meg szimplán tudományutánzat.

Bobby Newmark 2017.08.29. 13:50:04

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző: Na látom kitört belőled a Coelho. Ilyen értelmetlen szósalátákkal nem nagyon lehet mit kezdeni.

A szellem tudománya egyébként meg a pszichológia. A vallás az semminek sem tudománya, hiedelemrendszer a világ működéséről és keletkezéséről, meg kinyilatkoztatott erkölcsi elvárások és példabeszédek gyűjteménye. Általában végletesen elavulva, bár persze az új vallások és hiedelmek kivételek.
Pont ezért lehet idevenni az áltudományokat is, azok jellemzően ugyanilyen fals hiedelemrendszerek, csak a modern korra szabva, hülyéknek. Akik például nem nagyon akarnak mélyen belemenni az orvostudományba, azoknak ott a faék egyszerűségű lúgosítás-savasítás, ami binárissá változtatja az egyébként számukra amúgy is felfoghatatlanul bonyolult tudományágat, és egyszerű életvezetési utasításokkal látja el őket. Igaz, hogy az egész kamu, sőt, rohadtul veszélyes, de legalább a hívőt abba a fals érzetbe ringatja, hogy ő érti a világot.
Ezt csinálja a vallás is, csak sokkal szélesebb körben.

s 2017.08.29. 14:13:34

@Bobby Newmark: "A vallás az semminek sem tudománya"
Annyira nem, hogy éppen a vallásnak van tudománya, ez pedig a teológia.

"Ezt csinálja a vallás is, csak sokkal szélesebb körben."
A legtöbb vallásnak megvan az a mentsége, hogy a tudományok kialakulása előttről származó világmagyarázatok. Az áltudományok ezzel szemben olyasmikről fogalmaznak meg alapvetően téves elgondolásokat, amikre pedig a tudományok korrekt válasszal szolgálnának.

Bobby Newmark 2017.08.29. 14:27:01

@s: Nem azt mondtam, hogy a vallások tanulmányozásának nincs tudománya, hanem hogy a vallás maga az semminek sem tudománya, mert nem tudomány, ugyanis. Semmilyen szemszögből.

Azt vitatnám, hogy "a legtöbbnek" lenne ez a mentsége. A _régieknek_ megvan ez a mentsége, de komoly összegben mernék rá fogadni, hogy a mai aktív vallások, szekták és hiedelemrendszerek többsége újkori. Persze nézőpont kérdése is, mit tekintünk vallásnak, pl az ilyen totál szervezetlen és szent könyv nélküli wicca oda tartozik-e, vagy hogy a szatíra/poén vallások (spagettiszörny) figyelembe veendők vagy nem?

maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.08.29. 14:55:40

@Bobby Newmark:

Jajj, dehogy nem.

Gyakorlatilag megbukott a XIX. sz. végén a szociológia és a pszichológia megalakulásával. Majd akvantumfizika végig likvidálta.

A materializmus csúcsa XIX. sz. közepevolt.Akkor minden arra mutatott: a világ a saját szabályai alapján működik, csak várni kell, hogy a tudomány felfedezze az összes természeti törvényt. Nincs szabad akarat, mindent természeti törvények határoznak meg, s eljön a nap, amikor minden törvényt tudni fogunk. Szabadság nincs, az csupán tudomásul vett szükségszerűség.Aztán jött hatalmas pofára esés: a tudomány tényleg fejlődött, csak nem úgy, ahogy azt a materialisták szerették volna. A XX. századi fizika két hatalmas pofont kevert le a materializmusnak.

s 2017.08.29. 15:24:50

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző: Akkor te vagy a fizikát nem ismered, vagy a materializmust, vagy pedig egyiket sem.

maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.08.29. 15:34:59

@s:

A materializmus azt mondja, az anyagi világon kívül nincs más. Továbbá: a világ minden dolga megmagyázható természeti törvények alapján.

Sir Galahad 2017.08.29. 15:35:10

"Én nem tudom, Däniken vagy Sithcin vagy Hancock mennyire hisz abba, amit mond. " Én sem, de a szerzővel ellentétben én hiszek a magyar helyesírásban. Diploma sem kell hozzá!

A te embered · bumerang19.blog.hu 2017.08.29. 15:57:34

@Sir Galahad: A szánalmas ballibsi megmondoemberek képtelnek írni erre rájöhetél volna.

s 2017.08.29. 16:03:34

@A te embered:

"megmondoemberek" vs. megmondóemberek
"rájöhetél" vs. rájöhettél

Kezdetnek azért nem is olyan rossz.

s 2017.08.29. 16:06:18

@A te embered:

"megmondoemberek" vs. megmondóemberek
"rájöhetél" vs. rájöhettél

Kezdetnek nem is olyan rossz.

s 2017.08.29. 16:07:39

@A te embered: tanújjá bazdmeg, mert hűje maradol!

Bobby Newmark 2017.08.29. 16:31:45

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző: Hehe, vicces, ahogy kepesztesz félremagyarázni a dolgokat.

Megbukott VOLNA, ha egy olyan dogmatikus, merev és változtathatatlan filozófia lenne, mint egy vallás. Csakhogy nem ez történt, hanem változott a dolog az új ismeretek függvényében, és pontosan ez az, hogy a kvantumfizika engedélyezett olyan dolgokat, amik léteznek, de nem fértek bele a kiinduló feltételekbe. Például szabad akarat. Ami egyébként még mindig elég kérdéses, hogy létezik-e vagy illúzió, voltak kísérletek, amik úgy arra engednek következtetni, hogy az utóbbi.
A másik az anyag-energia ekvivalencia, ami meg ugye tovább terjeszti az "anyag" fogalmát mindenre, ami a világban létezik.
Egyelőre semmi kétség afelől, hogy a világ "anyag"ból áll, és ennyi. Nincsen semmi "felsőbb" dolog. Egyetlen apró pici bizonyíték sem utal rá, hogy lenne.

maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.08.29. 16:39:40

@Bobby Newmark:

Akkor várjuk meg, míg meglesznek a magyarázatok.

A materializmu szerint nem szabad bioznyítatlan dolgokban hinni. Szóval te se higgy a materializmusban, míg nincsenek meg a bizonyítékok.

maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.08.29. 16:41:13

@Bobby Newmark:

Azért azt hozzuk alá, hogy pl. a szabad akarat lehetetlensége nem feltétlenül következik a materializmusból.

Van szabad akaratpt állító és tagadó materializmus.

maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.08.29. 16:42:21

@Bobby Newmark:

A gond az, hogy ha nincs semmi más, csak anyag, számtalan dolog nem magyarázható.

maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.08.29. 16:45:24

@Bobby Newmark:

Ami a kvantumfizikát jelenti, a fő baj, hogy nemigen egyeztethető a materialzmussal a dolgok megismerhetetlenségének elve. Mert atomalatti szinte ezt mondja a kvantumfizika: a részecskék helye és mozgásanem állapítható neg, s mindez függ attól, hogy vizsgáljuk-e őket. Ami ellentmond a materializmus alapelvével, hogy a valóság objektív.

tireless treehugger 2017.08.29. 17:20:21

Szerintem tök aranyosak. Aztán ott van a kihívás, hogyan lehet ennyi hülye között értelmes életet élni, egyáltalán hogyan lehet értelmesnek lenni, értelmesnek megmaradni???. Szóval szerintem köszönettel tartozunk a megannyi különböző szintű megértésnek és milliónyi különböző ideológiának hitnek eszmének és téveszmének. Persze lehet hogy nem is kihívás hanem sima oktató hatás, elolvasod egyiket-másikat aztán már tudod is hogy "na ilyen sem akarok lenni". Olyan mint amikor a gyereket tanítod az életre, megmutatod a bevásárlókocsi tartalmát meg a hozzátartozó embert, a gyerek megérti az összefüggéseket és egyből nem akarja a szemét kaját.

Hogy példát hozzak, valamikor a hix levlistán beszélgettünk vitatkoztunk, időnként visszaolvasom és hát jókat derülök akkori magamon akkori vitapartnereken.. Aztán szerncsére még elérhető a geocities archívum így ha még tovább ások még ennél is nagyobbakat derülök. Szóval nincs semmi új a nap alatt, ahogy a barlangból folyamatosan előmerészkednek úgy lesznek mindig újabb és újabb tudatlanok aztán 20-30-40 év alatt majd ragad rájuk valami. Talán majd felgyorsul a folyamat ha hybrid intelligenciával kisegített "instant tudású emberek" lesznek. Oooopsz nacionalista-ufóhívő-hátrafelé nyilazó barátaim, ha lehet mentsétek el rendszeresen most miket írkáltok, mert nem biztos hogy fentmarad, lásd például a kitekintő hogyan tüntetett el sokévnyi vitát, viszont amikor már az új öntudatotok meglesz legalább vissza tudtok nézni honnan jöttetek.

Bobby Newmark 2017.08.29. 17:47:07

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző: Aha, hát ilyen szintű fizikai ismeretekkel szerintem kár is erre időt pazarolnod...
A részecskék helye és impulzusa nem határozható meg _EGYSZERRE_. Külön-külön meghatározható.
Azt meg, hogy ez miért megy szembe a materializmussal, azt szerintem magadnak sem tudod elmagyarázni.
A vizsgáljuk-e őket probléma gyakorlati, nem elméleti. Részecskét nem lehet mérni anélkül, hogy neki ne pattintanál valamit, ami meg már meg is változtatja a mérést. Buta hasonlattal: mintha egy szivacsot akarnál egy jó erős rugójú mérőszalaggal mérni, és maga a szalag nyomná össze kisebbre. Ettől még a valóság objektív, és semmi probléma nincs ezzel.

Ha szándékosan félreértelmezed, vagy fel sem fogod a kvantummechanika állításait, akkor úgy könnyű hülyeségeket kihozni következtetésnek, de ezzel csak a saját járatlanságod a témában villogtatod.

maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.08.29. 17:53:47

@Bobby Newmark:

Azaz a részecskék függnek a megfigyeléstől, ami azt jelelnti: a létezésük szubjketív.

maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.08.29. 17:56:16

@Bobby Newmark:

Egy rakás van.
Pl. képesség arra, hogy az anyagi világban nem létező dolgokat elgondoljunk.
Hallucinációk, elmezavar.
Hipnózis, irracionális érzetek.
Nem-anyagi vágyak.
Stb.

Bobby Newmark 2017.08.29. 17:57:25

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző: Ez mind pszichológiai dolog, semmiféle misztikum nincs benne, és főleg semmi, ami nem az anyag függvénye lenne.

maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.08.30. 06:36:57

@Bobby Newmark:

Hát, nem meggyőző. ezt utoljára Lenin próbálta.Nevetséges.

Ha a gondolkodás nem más, mint mimnt egy anyagi dolog működésének része, az hogyan képes nemlétező dolgokat elgondolni?

Bobby Newmark 2017.08.30. 11:51:11

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző: Mi a tököm köze van hozzá szerinted, hogy mit tud elgondolni egy anyagi dolog?
Egy számítógép is meg tud mutatni nem létező dolgokat, azt' az is egy anyagi dolog.

Ez az ostoba kifogásod eléggé jól mutatja, hogy mennyire kurvára nem érted, hogy hogyan működik a világ.

maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.08.30. 12:00:58

@Bobby Newmark:

Persze, mert a számítógép ember által írt program alapján megy.

Bobby Newmark 2017.08.30. 12:48:32

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző: Kivéve amelyik nem, mert önmagát fejleszti.

De kár ezen rugózni, mert az egész probléma mondvacsinált hülyeség. Semmi nem zárja ki a kreativitást az anyagi világból.

maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.08.30. 13:05:07

@Bobby Newmark:

Lehet bűvlszkedni a szavakkal persze, ez már az ókorban megkedődött, hogy ami szellemi az is anyagi, csak "sajátos anyag", de valahogy nem koherens az egész.

Bobby Newmark 2017.08.30. 14:43:24

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző: Te műveled a szavakkal bűvészkedést. Azért, mert történelmileg ketté van választva az anyagi meg a szellemi, erre alapozod az egész világképed, pont mintha az ókorban lennél. Közben meg van egy rakás kutatási anyag, ami erősen arra enged következtetni, hogy nincs is olyan dolog, hogy "szellemi", csak ugye ezt te figyelmen kívül hagyod, mert neked kényelmesebb az ókori mese világmagyarázata.

maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.08.30. 14:48:56

@Bobby Newmark:

Mind a materializmus, mind az idealizmus ókori "mese", csak szólok...

Bobby Newmark 2017.08.30. 15:11:01

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző: Ja, csak az egyik fejlődött, a másik meg megmaradt a "soha nem fogjuk megtudni, semmi nem utal rá, hogy igaz lenne, de jóvanezígy" szinten.

Bobby Newmark 2017.08.30. 16:09:15

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző: Például az "anyag" fogalma, amire az egész ideológia alapul. "Kicsit" más a mostani elképzelésünk arról, hogy mi az anyag, mint az ókori görögöknek, vagy mondjuk mint Newtonnak.

Bobby Newmark 2017.08.30. 18:19:08

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző: Ja, csak a lényeges különbség az, hogy mindegyik fingfűrészelés olyan dolgokról, amit nem lehet tesztelni még elviekben sem. Kivéve az orvostudomány álláspontját, ami meg ellentmond neked, hogy ez a "szellem" ez bármiféle természetfeletti dolog lenne, és ne egyenesen következne az anyagból.
süti beállítások módosítása